خانه قرآن محله تهرانسر شرقی

بازتاب فعالیت های محلی خانه قرآن و عترت محله تهرانسر شرقی(محله 3 منطقه 21)

خانه قرآن محله تهرانسر شرقی

بازتاب فعالیت های محلی خانه قرآن و عترت محله تهرانسر شرقی(محله 3 منطقه 21)

تقدیر و تکریم پیشکسوتان قرآنی

به گزارش روابط عمومی سرای محله «تهرانسر شرقی» به مناسبت روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) مدیریت محله تهرانسر شرقی، سرکار خانم باقری، از پیشکسوتان اموزش قرآن و تفسیر در محافل انس با قرآن تقدیر کرد.

در این مراسم به رسم یادبود هدایایی به این عزیزان تقدیم شد. در این مراسم از خانم آذردخت سروش کارشناس ارشد فقه و حقوق، مربی و مفسر قرآن در این حسینیه، خانم سروش از پیشکسوتان آموزش قرآن به صورت تفسیر و یاد دهی زبان عربی قرآنی تقدیر شد.

خانم سروش در این مراسم در خصوص دلیل تدریس این محافل گفت: درست است که من دارای مدارک دانشگاهی بالایی در رشته علوم قرآنی و فقه می باشم اما این مدرک بالا را دلیل بر فخر خود ندانسته و سعی دارم که زکات علم خود را در بین مردم عادی به صورت زبانی راحت و عامی بیان کنم.

وی همچنین در خصوص هدف از برگزاری این برنامه ها در مساجد و حسینیه ها گفت: برای این است که همه مردم بدانند که داشتن مدارک بالای دانشگاهی دلیلی برای فخر فروشی نیست و هر چه مدرک بالاتری داشته باشیم تنها مسئولیت ما در مقابل مردم بیشتر می شود و در مقابل اموزشهایی که دیده ایم مسئول هستیم.

در انتهای مراسم، مدیر محله با تشکر از صحبتهای خانم سروش هدیه ایی را به رسم یادبود به ایشان ارائه داد و اعلام امیدواری کرد که بتواند با کمک خدای متعال زمینه فعالیت هر چه بیشتر این گونه افراد موثر و مسئول را در محله فراهم کرده و از علم و آگاهی این افراد بیشتر استفاده کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.